Show-ul Survivor a debutat în Slovacia cu o audiență modestă la premiera din 6 septembrie 2016, așa cum am scris în articolul de ieri. Din Australia vin alte vești proaste pentru fanii show-ului, oarecum surprinzător pentru mine deoarece eu consider această variantă ca fiind cea mai reușită adaptare mondială a formatului original american.
Se pare că australienii nu sunt prea interesați de formatul de supraviețuire iar acest lucru se vede în audiența primelor 6 episoade difuzate din cel de-al treilea sezon al versiunii australiene a show-ului Survivor.
Postul de televiziune Network Ten a obținut o audiență modestă de 783 000 de telespectatori la premiera din 21 august 2016, care l-a plasat doar pe locul 6 într-o țară cu o populație de 23 de milioane de persoane. Audiența următoarelor episoade "s-a scufundat" iar la episodul 6 a ajuns la doar 560 000 de telespectatori. În aceste condiții și dacă situația nu se îmbunătățește, există posibilitatea ca show-ul australian să fie anulat, din nou. Spun din nou pentru că e vorba de a treia încercare pentru formatul Survivor în țara de la antipozi.
Show-ul a avut un parcurs dificil în Australia, cu prima serie locală care a debutat în 2002 la postul de televiziune Nine și care a fost anulată după doar un sezon din cauza audiențelor modeste. Ștafeta a fost preluată în 2006 de postul de televiziune Seven care a organizat un sezon cu vedete, de asemenea fără succes. Sezonul în curs are trei triburi de câte opt membri care încearcă să supraviețuiască pe insula Upolu din Samoa, pe durata a 55 de zile. Fiecare dintre triburi este numit după o plajă samoană: Vavau, Saanapu și Aganoa iar cei 24 de concurenți au fost selectați din peste 15 000 de aplicaţii pentru înscriere. Show-ul este prezentat de actorul Jonathan LaPaglia și oferă un premiu în valoare de cca. 333 000 € (500 000 dolari australieni).
Pe de altă parte, în Slovenia show-ul Survivor Slovenija: Filipini a debutat cu succes la POP TV pe 31 august 2016. Televiziunea slovenă a obținut o audiență foarte bună la primul episod, cu 12.3 % rating și 50 % market share pe segmentul comercial cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani.
În aceste condiții, rămâne de văzut cum va primi publicul din România show-ul Supraviețuitorul care debutează pe 12 septembrie la Pro TV.
Postul de televiziune Network Ten a obținut o audiență modestă de 783 000 de telespectatori la premiera din 21 august 2016, care l-a plasat doar pe locul 6 într-o țară cu o populație de 23 de milioane de persoane. Audiența următoarelor episoade "s-a scufundat" iar la episodul 6 a ajuns la doar 560 000 de telespectatori. În aceste condiții și dacă situația nu se îmbunătățește, există posibilitatea ca show-ul australian să fie anulat, din nou. Spun din nou pentru că e vorba de a treia încercare pentru formatul Survivor în țara de la antipozi.
Show-ul a avut un parcurs dificil în Australia, cu prima serie locală care a debutat în 2002 la postul de televiziune Nine și care a fost anulată după doar un sezon din cauza audiențelor modeste. Ștafeta a fost preluată în 2006 de postul de televiziune Seven care a organizat un sezon cu vedete, de asemenea fără succes. Sezonul în curs are trei triburi de câte opt membri care încearcă să supraviețuiască pe insula Upolu din Samoa, pe durata a 55 de zile. Fiecare dintre triburi este numit după o plajă samoană: Vavau, Saanapu și Aganoa iar cei 24 de concurenți au fost selectați din peste 15 000 de aplicaţii pentru înscriere. Show-ul este prezentat de actorul Jonathan LaPaglia și oferă un premiu în valoare de cca. 333 000 € (500 000 dolari australieni).
Pe de altă parte, în Slovenia show-ul Survivor Slovenija: Filipini a debutat cu succes la POP TV pe 31 august 2016. Televiziunea slovenă a obținut o audiență foarte bună la primul episod, cu 12.3 % rating și 50 % market share pe segmentul comercial cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani.
În aceste condiții, rămâne de văzut cum va primi publicul din România show-ul Supraviețuitorul care debutează pe 12 septembrie la Pro TV.
COPERTA Logo-ul show-ului Australian Survivor / Sursa Foto: TenPlay
Later edit 11:15: Dacă la premieră show-ul slovac Ostrov a obținut o audiență modestă cu 6.6 % rating și 19.1 % market share (pe segmentul comercial 12-54 de ani), la difuzarea celui de-al doilea episod ratingul a scăzut și mai mult până la 5.2 % și 15.5 % market share.
Puteți urmări integral premiera show-ului Survivor din Slovacia pe site-ul oficial al televiziunii Markíza TV aici.
Puteți urmări integral premiera show-ului Survivor din Slovacia pe site-ul oficial al televiziunii Markíza TV aici.
0 comments:
Trimiteți un comentariu